onsdag den 3. september 2008

Learning by doing

1. opgave på 46h: Bloggen!

Min fridags aften er gået med at rode med PhotoShop for at få skabt en såkaldt header.

Jeg har haft PS liggende på min computer i snart et ½ år men jeg har dog aldrig fået taget mig sammen til at kigge på det. Det ærger mig pænt meget nu hvor man skal til at sætte sig ind i hvordan det hele fungere, hvilket jo ikke er lige til (efter min mening).

Dog er det lykkedes mig efter et par timer foran skærmen at nå frem til et stk's header skabt i PS. Den skal nok blive skiftet ud med noget andet rimelig hurtig , hehe.

Jeg skriver jeg har siddet i et par timer med det og det er også rigtig. Dog var det ikke dette resultat jeg har brugt alt min tid på.
Det jeg til start gerne ville prøve at efterligne var en tand for svært selvom en venlig sjæl fra den danske site for kreative typer, Dansk Dynamit, gav mig en lille guide om how to get startet. Jeg kom til "Define pattern"-punktet og ku' så ikke komme viddere derfra. Hm.
Guide kan forresten ses her vis andre skulle have lyst til at prøve kræfter med det :)

2 kommentarer:

Theis sagde ...

Du må sige til hvis du får brug for nogle tips :)

bia_the_biatch sagde ...

Tak Theis :) men altså jeg synes bare det er flovt at spørge jer/dig fordi jeg er så dårlig! Haha.. Suxx :)