fredag den 5. september 2008

Tv-skolen

Igår var hele holdet så på Tv-skolen. Vi kom igennem forskellige øvelser som i den grad krævede at ens hjerne hele tiden var på ON.

Øvelserne bestod af konceptudvikling af en reklame for kondomer, at finde sit eget "sprog" igennem billeder og lære hvordan få/små ting kan fortælle meget. Til sidst skulle vi også lige fikse en lille stum film sammen på 45min. Ok presset!

Dagen sluttede med vi så hinandens stum film og hver gruppe fremlagde deres kondom-koncept.

En meget lang og hård dag som var helt vildt spændende og givende :)

Stum filmen som min gruppe lavede vil jeg med glæde sætte ind LIGE HER men da jeg i travlheden glemte bånedt på skolen så skal Mette (som underviste derude) lige sende det til mig inden det kan lade sig gøre så håber i har lidt tålmodighed, heh.

Ingen kommentarer: